Je staat op het punt om te doneren aan het initiatief Burendag Sterkenburg 2020. Wij stellen de initiatiefnemer per e-mail op de hoogte van jouw donatie. In dit mailtje noemen wij ook jouw naam, tenzij je gekozen hebt om anoniem te doneren.
Wat gebeurt er als het initiatief niet doorgaat?
Als het initiatief niet doorgaat, bijvoorbeeld omdat er te weinig geld wordt opgehaald, storten wij binnen één week het gedoneerde bedrag terug op jouw rekening.
Blijf op de hoogte
Wil je op de hoogte blijven van dit initiatief? Vink dan onderstaand hokje aan. Je ontvangt dan bijvoorbeeld automatisch bericht wanneer er voldoende geld is opgehaald om het initiatief uit te voeren of een herinnering vlak voordat het initiatief plaatsvindt. Daarnaast ontvang je een mailtje wanneer een initiatiefnemer een update schrijft of een verslag geplaatst wordt.
Je staat op het punt om te doneren aan het initiatief Burendag Sterkenburg 2020. Wij stellen de initiatiefnemer per e-mail op de hoogte van jouw donatie. In dit mailtje noemen wij ook jouw naam, tenzij je gekozen hebt om anoniem te doneren.
Wat gebeurt er als het initiatief niet doorgaat?
Als het initiatief niet doorgaat, bijvoorbeeld omdat er te weinig geld wordt opgehaald, wordt het door jouw gedoneerde bedrag ter beschikking gesteld aan de initiatiefnemer. De initiatiefnemer kan hierna zelf beslissen aan welk ander initiatief het door jouw gedoneerde bedrag besteed wordt. Wil je je donatie zelf terug krijgen als dit initiatief niet doorgaat? Dan heb je een account nodig. Vink dan onderstaand hokje aan om een account aan te maken.
Ik wil een periodieke nieuwsbrief ontvangen van Ede Doet.
Account aanmaken
E-mailadres
Wachtwoord
Dit bericht niet meer weergeven
Initiatiefomschrijving
LET OP! Dit initiatief is geannuleerd i.v.m. Covid-19 !
In overleg met Ede Doet, de initiatiefnemers en de medewerkende organisaties heeft een delegatie van de bewoners gekozen voor een alternatieve goodiebag-actie die inmiddels gedeeltelijk is uitgevoerd op donderdag 24 september. De bewoners die niet thuis waren worden later deze week voorzien van een goodiebag!
Op zaterdag 26 september willen wij gezamenlijk met buurtbewoners voor de 2e maal op rij een gezellige dag organiseren om de verbinding tussen wijkbewoners te bevorderen. Dit jaar hebben we het deelnamegebied weer iets uitgebreid ten opzichte van vorig jaar en hopen dit elk jaar wat uit te breiden om voor nog meer verbinding te zorgen.
Op deze dag zullen we allerlei kinderactiviteiten organiseren zoals o.a. een knutselhoek, kinderparcours, voetbalveldje en o.a. diverse spellen. Verder zal er een glittertattoo artiest aanwezig zijn en hopen we ook nog een henna artiest te kunnen boeken.
Het terrein is voor de kinderen vanaf circa 14.00 uur toegankelijk en om 15.00 uur openen we voor de overige bezoekers officieel met een welkomstdrankje. Van circa 17.00 uur tot 19.00 uur zal er een barbecue zijn (zelf eigen vlees meenemen!). Er zullen 2 separate barbecues zijn om halal-bereiding te kunnen waarborgen. Voor stokbrood, salades en sausen wordt gezorgd.
De gehele dag zal er gratis koffie, thee en limonade beschikbaar zijn.
Vanwege Corona / Covid19 vragen wij u de genomen maatregelen tijdens deze dag te respecteren en aanwijzingen van de organisatie op te volgen. Zo al er o.a. een looprichting worden aangegeven.
Zo zorgen we voor verbinding
Door mensen met elkaar in contact te brengen hopen we elkaar beter te leren kennen en contacten te onderhouden.
Gehele parkeerplaats voor de Elstarflat aan de Sterkenburg en gehele grasveld achter de Elstarflat
Begroting
Aantal
Prijs p/s
Omschrijving
1
€ 29,00
Huur koffiezetter 50 personen
4
€ 19,00
Huur 4 sets biertafels
2
€ 69,00
Huur Easy-Up pagode Partytent (6x3m)
1
€ 20,00
Knutselspulletjes
2
€ 34,00
Aanschaf 2 barbecues
1
€ 39,00
Huur airhockeytafel
1
€ 19,00
Huur kadoboog met verlichting
3
€ 33,00
Inhuren 3 uur glittertattoos
2
€ 2,59
2 rollen afzetlint (rood-wit)
3
€ 20,70
3 uren henna artiest
2
€ 49,00
Easy-up partytent (3x3m)
2
€ 9,60
set van 2 groene buitenprullenbakken 20 ltr.
Vrijwilligers nodig voor
Mensen die mee willen helpen bij het opbouwen van het evenemententerrein (opzetten partytenten, plaatsen meubels, afzetten weg, etc)
Vervoer (bus of aanhangwagen) voor ophalen gehuurde spullen partyverhuur)
We hebben onze privacyverklaring geüpdatet.
Als u verder wilt gaan, moet u akkoord gaan met de nieuwe privacyverklaring en een keuze maken uit de volgende opties:
Account verwijderen
Weet je zeker dat je jouw account op Ede Doet op wilt zeggen?
Als je akkoord gaat verwijderen we je account en zijn al je gegevens permanent gewist.
Fijn dat u mee wilt doen aan Ede Doet! Om dit te kunnen doen heeft u een account nodig en moet u ingelogd zijn.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Initiatief aanmelden
Om een initiatief aan te melden, moet je eerst inloggen met je account of een account aanmaken.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Aanvullende gegevens nodig
Je hebt nog niet alle verplichte persoonsgegevens ingevuld om een initiatief aan te kunnen melden. Wij missen nog jouw adres en/of telefoonnummer.
Je account is aangemaakt!
Je kunt nu inloggen met je e-mailadres en opgegeven wachtwoord.
Je kreeg van ons een e-mail ter bevestiging van het aanmaken van je account.
Heb je geen mail ontvangen? Wellicht is het mailtje dan in de spam/junk map gekomen.
Is dit ook niet het geval? Neem dan even contact met ons op via 0318 24 01 18
De activering van je cheque is gelukt! Je saldo is: