De Ede Doet rondes zijn twee keer per jaar, in maart en september.
Alle huishoudens in gemeente Ede ontvangen twee keer per jaar de Ede Doet cheque in de brievenbus. Deze cheque heeft een waarde van €7,50 en ontvang je van de gemeente. De cheque kan je doneren aan één of meerdere initiatieven naar keuze.
Heb je zelf een goed idee? Dan kan je samen met je buurtgenoten cheques verzamelen om te sparen voor een initiatief dat jouw buurt nog leuker, mooier en beter maakt. Denk aan een leuke activiteit voor kinderen, het samen onderhouden van een stuk groen of een buurtfeest.
Als je een Ede Doet account hebt, kun je een saldo opbouwen door het activeren van cheques. Na het activeren van een cheque wordt je saldo verhoogd met de waarde van de cheque. Dit saldo kun je doneren aan een of meerdere initiatieven naar keuze.
Zorg ervoor dat je de cheque activeert vóór de vervaldatum. De vervaldatum staat op de cheque zelf.
Het saldo blijft minimaal een jaar geldig en vervalt aan het eind van het jaar na de activatie. Een voorbeeld: cheques geactiveerd in 2024 vervallen 31 december 2025. Op je saldo pagina kun je zien hoe lang je opgebouwde saldo geldig blijft.
Wanneer je saldo doneert aan een initiatief, blijft dit saldo onbeperkt geldig. Ook wanneer de vervaldatum van jouw gedoneerde geld eigenlijk al verlopen is.
Op elke cheque staat een unieke code. De code kun je gebruiken om het bedrag op de cheque te doneren aan een initiatief. Zoek het initiatief op dat je wilt steunen, vul de activatiecode van de cheque in en klik op doneer.
Let op! Jouw cheque is voor een bepaalde tijd geldig. Activeer jouw cheque voor de vervaldatum, anders vervalt de waarde. Deze datum staat op de cheque.
Weet je nog niet wat je met de cheque wilt doen? Maak een account aan op Ede Doet en activeer daarna jouw cheque. Je ontvangt het bedrag van de cheque op het saldo van jouw account. Dat saldo kan je op een later moment aan een of meerdere initiatieven doneren. Je huidige saldo kan je zien in je persoonlijke menu aan de rechterkant van de website of via je saldo pagina.
Jouw eigen saldo blijft minimaal een jaar geldig en vervalt aan het eind van het jaar na de activatie. Een voorbeeld: cheques geactiveerd in 2024 vervallen op 31 december 2025. Saldo dat gedoneerd is aan een initiatief blijft geldig.
Controleer of de cijfercode van je cheque goed is ingevuld. De cheque kan maar één keer geactiveerd worden. Als je de cheque wil activeren op je account om aan je saldo toe te voegen, zorg dan dat je bent ingelogd.
Het kan ook zijn dat de cheque niet meer geldig is. De vervaldatum staat op de cheque. Is deze datum al geweest? Dan kan je de cheque helaas niet meer activeren.
Let op! Heb je de cheque al geactiveerd en wil je deze doneren aan een initiatief? Doneer dan via 'saldo'. Als je je cheque hebt geactiveerd en omgezet in saldo, heb je de activatiecode niet meer nodig. Als je de cheque activeert en niet direct doneert, wordt de waarde bijgeschreven op je saldo op je account. Dit saldo kun je doneren aan één of meerdere initiatieven.
Je cheque is een aantal weken geldig. In die weken kan je cheque geactiveerd worden. Je kan de cheque dan direct aan een initiatief doneren, maar je kan de cheque ook activeren op je account. Het bedrag van de cheque wordt dan bijgeschreven op je saldo. Op de cheque staat de vervaldatum. Na deze datum kan de cheque niet meer geactiveerd worden.
Het is momenteel niet mogelijk de cheque zowel op papier als digitaal te verzenden. Een combinatie van beide systemen is technisch ingewikkeld en duur. We kiezen bewust voor de papieren versie omdat we hiermee alle inwoners van gemeente Ede bereiken en niet alleen degenen die digitaal handig zijn.
De begroting van Ede Doet is afhankelijk van het aantal cheques dat wordt geactiveerd. We houden er dus rekening mee dat niet alle waardecheques worden geactiveerd.
Activeren gebruik je om je cheque geldig te maken. Na ontvangst van de cheque heb je 4 weken de tijd om deze te activeren, deze datum staat ook altijd op de cheque vermeld
Geactiveerde cheques blijven geldig tot het eind van het volgende jaar (bijvoorbeeld de cheques van 2024 zijn geldig tot 31-12-2025). Alleen geactiveerde cheques kunnen gedoneerd worden.
Doneren doe je met een geactiveerde cheque. Je kunt dit bij een eigen initiatief doen of een initiatief dat je een handje wilt helpen.
Klik hier om een account aan te maken. Vul de gevraagde gegevens in en klik op 'aanmelden'. Je kunt nu inloggen op Ede Doet. Je ontvangt een bevestiging per e-mail dat je account is aangemaakt.
Het kan zijn dat je de registratie nog niet hebt voltooid. Je ontvangt na het invullen van het aanmeldformulier een e-mail. Hierin staat een link waarop je moet klikken om je registratie af te ronden. Zo weet de website dat het door jou opgegeven e-mailadres ook echt van jou is. Het kan zijn dat de e-mail in de ongewenste mail of spam terecht is gekomen. Controleer dit als je geen e-mail lijkt te ontvangen.
Zorg dat je je e-mailadres en het wachtwoord goed invoert. Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je onder het inloggedeelte het wachtwoord opvragen via jouw e-mailadres.
Is het niet gelukt om in te loggen? Neem contact op met de helpdesk van Ede Doet via 0318 - 24 01 18 of mail naar helpdesk@ededoet.nl.
Bij het aanmaken van een account vragen we je om je adres- en contactgegevens in te voeren. Alleen gemeente Ede en medewerkers van Stichting Ede Doet hebben toegang tot je persoonsgegevens. Deze delen we niet met anderen zonder jouw toestemming. Zonder je contactgegevens, kunnen wij je niet helpen. We nemen contact met je op als we nog vragen hebben over je initiatief, of bijvoorbeeld als nog iemand van de gemeente bij je langs moet om over jouw initiatief te overleggen. Daarnaast ontvang je automatische e-mails van initiatieven waar je bij betrokken bent.
Doe je een donatie aan een initiatief? Dan ontvang je een e-mail wanneer dit initiatief voldoende geld inzamelt en herinneren we je wanneer het initiatief plaatsvindt. Ook kan de gemeente op basis van adresgegevens van iedereen die zich aanmeldde bij Ede Doet een beeld krijgen welke delen van Ede actief zijn bij Ede Doet, en welke minder. Zo kan zij gericht promotieacties inzetten om de betrokkenheid in gebieden die minder actief zijn te vergroten. Door in te vullen in welk gebied je woont, blijf je daarnaast automatisch op de hoogte van initiatieven bij jou in de buurt. We sturen je hierover een e-mail.
Via Ede Doet kun je initiatieven steunen door:
Je cheque te doneren.
Zelf een bedrag te doneren via iDEAL.
Je op te geven als vrijwilliger bij initiatieven.
Middelen, zoals materiaal, gereedschappen, apparatuur of producten beschikbaar te stellen.
Cheques Alle inwoners van Ede ontvangen een cheque in de brievenbus. Deze cheque heeft een waarde van €7,50. Deze cheque kun je inzetten om initiatieven van je buurtgenoten te steunen of je kunt ze sparen voor je eigen initiatief. Op de cheque staat een activatiecode. Door deze activatiecode in te vullen op de website ontvang je de waarde van de cheque als saldo op je account. Dit saldo kun je doneren aan een of meerdere initiatieven.
Bedrag doneren Naast cheques biedt Ede Doet nog een manier om een bedrag te doneren aan een initiatief. Via iDEAL kunnen bewoners en bedrijven een bedrag doneren aan initiatieven. Dit kan een extra bedrag zijn naast een gedoneerde cheque.
Vrijwilliger worden Alle initiatieven die je hulp kunnen gebruiken kun je herkennen aan het groene icoontje met een handje erin. Wil je een initiatiefnemer helpen bij de organisatie of uitvoering van het initiatief? Klik op 'Aanmelden als vrijwilliger' op de informatiepagina van het initiatief en geef op wat je kunt betekenen! De initiatiefnemer wordt automatisch per e-mail op de hoogte gesteld en neemt contact met je op.
Middelen beschikbaar stellen Om hun initiatief uit te voeren hebben initiatiefnemers soms materiaal, gereedschap, apparatuur of producten nodig. Deze initiatieven kun je herkennen aan het icoontje met een groen hamertje. Kun je de initiatiefnemers hiermee helpen? Klik op 'Middelen bijdragen' op de informatiepagina van het initiatief en vul in welke middelen je beschikbaar wilt stellen. De initiatiefnemer ontvangt een e-mail en neemt contact met je op om afspraken te maken.
Let op! De initiatiefnemer bepaalt zelf welke steun hij of zij via Ede Doet zoekt. Het is niet altijd mogelijk om jezelf aan te melden als vrijwilliger of een middel beschikbaar te stellen.
Je kunt op twee manieren de cheque doneren aan een initiatief. Doneer de cheque direct aan een initiatief door de activatiecode bij het initiatief in te voeren. Of activeer eerst de cheque op jouw account en doneer het saldo later aan een of meerdere initiatieven.
Zo doneer je:
Ga naar het initiatief waaraan je wilt doneren.
Rechts onder het plaatje of filmpje zie je de opties voor doneren.
Kies voor 'saldo' als je de cheque al op jouw account hebt geactiveerd en vanaf het saldo wilt doneren. Vul het bedrag in dat je wilt doneren.
Kies voor 'cheque' als je de cheque nog niet hebt geactiveerd en direct aan het initiatief wilt doneren.
Lees de voorwaarden en ga akkoord om te doneren.
Selecteer of je wel of niet anoniem wilt doneren. *
Klik op de knop 'doneer'.
Je hebt nu gedoneerd. Als je opnieuw naar het initiatief gaat, staat jouw donatie er nu bij.
* Je kunt ook anoniem een donatie doen. Vink dan de optie 'anoniem doneren' aan. Jouw naam is dan voor andere gebruikers niet zichtbaar in de donatielijst.
Ja, je kunt ook zonder een cheque doneren. Je doneert dan vanuit je eigen bank(rekening) en niet met een cheque. Iedere bezoeker en gebruiker kan via iDEAL een donatie doen aan een initiatief.
Ga naar het initiatief waaraan je wilt doneren. Klik onderaan de pagina op de knop ‘doneer’ en kies voor ‘iDEAL'. Kies jouw bank en vul het gewenste bedrag in dat je wilt doneren. Klik op de knop‘doneer’. Je gaat nu automatisch naar de betaalomgeving van jouw bank.
Nee, bij een donatie via iDEAL betaal je geen transactiekosten. 100% van je donatie gaat naar het initiatief dat je steunt. Ede Doet neemt de iDEAL transactiekosten voor haar rekening.
Ja, je kunt ook zonder account je cheque doneren aan een initiatief. Ga naar het initiatief waaraan je wilt doneren. Vul de unieke code in van de cheque en doneer!
Je kunt de cheque ook aan iemand anders meegeven. Daarnaast is het ook mogelijk om zonder account een gelddonatie te doen via iDEAL.
Wil je je aanmelden als vrijwilliger of middelen doneren? Dan heb je wel een account nodig.
Ja, dat kan. Voor het doen van een donatie hebben wij altijd een aantal gegevens van je nodig. In het betaalscherm kun je wel aangeven dat je niet wilt dat je naam zichtbaar is in de lijst van donateurs. Op deze manier is je donatie voor bezoekers van de website niet zichtbaar.
Je maakt eerst een account aan op Ede Doet (of logt in als je dat al hebt). Ga vervolgens naar ‘mijn profiel’ en vink aan ‘Organisatieaccount gebruiken’. Vul naam en eventueel webadres in van jouw bedrijf/ organisatie en upload jouw logo. Sla deze gegevens op via de knop ‘wijzigen’ aan de linkerzijde. Als je nu een donatie doet aan een initiatief, wordt jouw logo toegevoegd onderaan de pagina van het betreffende initiatief met de toevoeging “Dit initiatief werd gesponsord door:”
Een initiatief aanmelden kan het hele jaar door. Vanaf het moment dat je initiatief op de website staat, heb je een jaar de tijd om cheques te sparen. Daarom is het slim om je initiatief aan te melden vlak voordat een ronde begint. De rondes zijn in maart en september.
Om een initiatief aan te melden, heb je een account nodig op www.EdeDoet.nl. Voor het aanmelden van een initiatief is de voorbereiding erg belangrijk. Je wilt namelijk op een enthousiaste manier aan de mensen uitleggen wat je organiseert en waarom. Lees voor het aanmelden van je initiatief de voorwaarden van Ede Doet. Zo weet je zeker of je aan de slag kunt gaan met jouw idee!
De voorbereiding
Het is belangrijk om zo goed mogelijk te beschrijven wat jouw initiatief inhoudt. Zo vergroot je de kans om het initiatief te laten slagen. Denk voor de beschrijving aan:
een korte en duidelijke beschrijving van je initiatief
zorg voor minimaal twee medeorganisatoren
waar vindt het plaats?
voor wie organiseer je het?
wanneer vindt de activiteit plaats?
hoeveel geld heb je nodig?
wanneer wil je het bedrag compleet hebben?
wat kunnen mensen nog meer doen om het initiatief te steunen? Kun je bijvoorbeeld vrijwilligers gebruiken?
maak een leuke afbeelding of video om je initiatief onder de aandacht te brengen.
We raden je aan om eerst je initiatief op papier of een tekstdocument op de computer uit te typen. Dit voorkomt dat je per ongeluk al je ingevulde informatie kwijtraakt.
Initiatief aanmelden
Nu je het initiatief goed hebt uitgedacht, kun je het aanmelden op www.ededoet.nl. Via de knop MELD EEN INITIATIEF AAN vind je het aanmeldformulier. In dit formulier vul je in drie stappen de gegevens in die je in de voorbereiding hebt behandeld. Bij stap vier controleer je alle gegevens en meld je je aan!
HET INITIATIEF Hier vul je de algemene informatie in van het initiatief: je naam, een leuke overtuigende omschrijving, de datum van het initiatief en de datum tot wanneer mensen kunnen doneren, de locatie en twee medeorganisatoren.
BENODIGDHEDEN In stap twee vul je in wat je nodig hebt om het initiatief uit te voeren. Je kunt geld en middelen (gereedschap, versiering, meubels) inzamelen en vrijwilligers werven. Om geld en middelen in te zamelen vul je online in wat je nodig hebt en wat het per stuk kost. Hierbij kun je ook aangeven of mensen het gevraagde product kunnen uitlenen of schenken, bijvoorbeeld feestartikelen. Nadat alle benodigdheden zijn ingevuld, rekent Ede Doet automatisch het totaalbedrag voor je uit. Dit bedrag komt uiteindelijk bij je initiatief te staan. Bij stap 2 kun je ook eventuele inkomsten invullen. Ontvang je bijvoorbeeld van buren of lokale ondernemers geld dat je niet meer via Ede Doet hoeft te sparen, dan kun je dat bij 'inkomsten' invullen. Ede Doet rekent automatisch het nog te sparen bedrag voor je uit. Tot slot kun je aangeven of je vrijwilligers nodig hebt. Beschrijf daarbij duidelijk waarvoor je vrijwilligers nodig hebt.
FOTO/FILMPJE Bij stap drie zorg je ervoor dat je initiatief opvalt tussen de andere initiatieven op Ede Doet. Voeg een leuke bijpassende foto toe die een goed beeld geeft van het initiatief of ga een stapje verder en voeg een filmpje toe. Neem bijvoorbeeld een filmpje op met je telefoon, waarin je mensen oproept je initiatief te steunen. Je kunt het filmpje bij stap drie invoegen door eerst het filmpje op YouTube te plaatsen. Kopieer daarna de link (URL) naar de pagina.
TOT SLOT Tot slot loop je alle gegevens goed na in het overzicht. Als alle gegevens goed zijn ingevuld, kun je de aanmelding afronden.
Na aanmelding
Nadat je het initiatief hebt aangemeld, ontvang je via de e-mail een bevestiging. De gemeente Ede ontvangt automatisch jouw aanvraag. Zij neemt de aanvraag in behandeling en bepaalt of het initiatief wordt goedgekeurd. Ze controleert bijvoorbeeld of het initiatief voldoet aan de regels en voorwaarden, of het haalbaar is en of het budget realistisch is. Binnen vijf werkdagen neemt de gemeente contact met je op om de aanvraag samen met je door te nemen. Meer over regels en voorwaarden lees je op www.EdeDoet.nl. Nadat je een goedkeuring hebt gekregen, staat je initiatief online en kun je beginnen met campagne voeren!
Nadat je jouw initiatief hebt aangemeld op Ede Doet, ga je campagne voeren om het initiatief te laten slagen. Ede Doet helpt je hier natuurlijk bij, maar de grootste taak om vrijwilligers te werven, middelen en geld te verzamelen ligt bij jou! Bekijk de campagnetips voor handige tips of cheques te verzamelen en een stappenplan.
Na de uitvoering van je initiatief, upload je de betaalbewijzen van je initiatief. Dit noemen wij de financiële verantwoording. Daarnaast upload je het verslag bij je initiatief. De financiële verantwoording hebben wij nodig voor onze boekhouding. De verslagen publiceren wij op de website, om anderen te inspireren.
Om de financiële verantwoording en het verslag te uploaden, log je in op Ede Doet en ga je naar je initiatief. Ga in het submenu (bovenaan de pagina) naar 'Verantwoording' om je bonnen en/of facturen te uploaden. Ga naar 'Verslag toevoegen' om je verslag te typen en foto's te uploaden.
In je verslag kun je aandacht besteden aan:
Beschrijven van het verloop van het initiatief. Waren er bijzonderheden?
Hoeveel mensen deden mee?
Is je initiatief voor herhaling vatbaar?
Heb je tips voor andere organisatoren waar zij rekening mee moeten houden of op moeten letten?
Heb je tips voor andere initiatiefnemers hoe zij hun initiatief kunnen laten slagen?
Je kunt het verslag inleveren door eerst in te loggen op Ede Doet en naar je initiatief te gaan. Klik daar in het submenu (bovenaan de pagina) op ‘Verslag toevoegen’. In het tekstvak kun je jouw verslag schrijven. Tussentijds kun je je verslag opslaan met de knop ‘Opslaan’. Als je klaar bent met het verslag klik je op de knop ‘Insturen’. Onder het tekstvak kun je je foto’s uploaden. De regisseur controleert je verslag en zet het verslag online. Zo kunnen andere Edenaren jouw verhaal lezen.
Heb je een Ede Doet account? Dan kun je bij jouw profiel aangeven van welke wijk je graag op de hoogte blijft. Ga naar je profiel via de menuknop ‘profiel’ en selecteer de wijk(en) waarvan je graag op de hoogte blijft. Je ontvangt nu automatisch een e-mail van de Ede Doet gebeurtenissen van jouw geselecteerde wijk(en).
Heb je geen account, maar wil je wel op de hoogte blijven? Op www.EdeDoet.nl vind je rechts op de pagina een kader ‘op de hoogte blijven van nieuwe initiatieven’. Vul hier je e-mailadres in en selecteer de wijk die je wilt volgen. Je ontvangt nu automatisch een e-mail van de Ede Doet gebeurtenissen van jouw geselecteerde wijk(en).
Op www.EdeDoet.nl vind je bewonersinitiatieven die in de gemeente Ede plaatsvinden. Je ziet welke initiatieven binnenkort plaatsvinden en leest leuke verslagen van initiatieven die al zijn uitgevoerd. Zie je een initiatief waarvan je graag op de hoogte blijft? Klik op het groene vinkje ‘Volg dit initiatief’ rechts bovenin op de informatiepagina van het initiatief. Je ontvangt dan automatische meldingen van hoe het met het initiatief gaat via je e-mail. Als je een initiatief steunt met een bijdrage volg je automatisch het initiatief.
Om jouw initiatief uit te voeren, moet je 100% van je streefbedrag ophalen. Als je voldoende geld hebt opgehaald, ontvang je automatisch een e-mail.
Log in op www.EdeDoet.nl. Via een automatische pop-up in het scherm kun je de betaalgegevens invullen/controleren en de uitbetaaldatum opgeven. Krijg je geen pop-up te zien of heb je nog vragen over de betaling, neem dan contact op met de helpdesk via 0318 - 24 01 18 of helpdesk@ededoet.nl.
Als het bedrag is uitbetaald, ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze mail staat ook een link waar je de betaalbewijzen kunt uploaden. Het is dus belangrijk dat je de bonnen van al je uitgaven bewaart om de kosten achteraf te verantwoorden.
Je mag een jaar lang sparen. Heb je tussen de 90% en 100% opgehaald? Dan kan de datum in overleg met één van de regisseurs verzet worden naar maximaal een jaar later. Zo kun je langer doorsparen.
Is het bedrag niet binnen een jaar bij elkaar gespaard? Dan stopt het initiatief en stort Ede Doet het saldo weer terug naar de donateurs.
Kun je je initiatief ook met een lager streefbedrag uitvoeren? Log in op www.EdeDoet.nl en pas de begroting aan. Log in op Ede Doet, ga naar je initiatief en klik op ‘aanpassen’ in het submenu. Op de tweede pagina kun je je begroting aanpassen. Nadat de regisseur van Ede Doet dit heeft goedgekeurd, wordt je initiatief uitbetaald.
Je kan de regisseur ook zelf bereiken via regisseur@ededoet.nl of 0318 - 68 05 05
Heb je geld overgehouden? Dan maak je dit over op de rekening van Stichting Ede Doet, onder vermelding van de naam en het ID-nummer van het initiatief. Zie hieronder de gegevens:
Je ontvangt het bedrag als saldo retour op je Ede Doet account. Dit bedrag kun je besteden aan een nieuw initiatief van jezelf of doneren aan een initiatief van een ander.
Een uitgave doen die niet in de begroting staat kan alleen na goedkeuring van de regisseur van Ede Doet. Neem dus eerst contact op met de regisseur. Je kan ook je begroting aanpassen. Dan ontvangt de regisseur hierover een bericht. Log in op Ede Doet, ga naar je initiatief en klik op ‘aanpassen’ in het submenu. Op de tweede pagina kun je je begroting aanpassen.
De financiële verantwoording zijn alle bonnen en/of facturen van de aankopen die je hebt gedaan voor het initiatief. Dit is nodig voor de boekhouding van Ede Doet en ter verantwoording aan de donateurs. Bewaar de bonnen en facturen dus goed!
Alle kosten die in de goedgekeurde begroting van het initiatief staan, mag je in de financiële verantwoording opgeven.
Als je een persoon of bedrijf inhuurt, vragen wij een officiële factuur van het bedrijf met daarop het KvK-nummer en een factuurnummer.
Doe geen (contante) betalingen als je geen officiële bon of factuur krijgt. Wil je toch een betaling doen zonder officiële bon of factuur? Overleg van te voren met de regisseur én vraag om een kwitantie. Op de kwitantie moet minimaal het volgende staan:
Naam door wie er een bedrag betaald is (waarschijnlijk jouw naam)
Het bedrag dat betaald is
Welke spullen en/of diensten geleverd zijn en hoeveel
Naam aan wie een bedrag betaald is (ontvanger van het bedrag
Datum van levering van de goederen of diensten
Handtekening voor ontvangst (van de ontvanger van het bedrag)
Als je een bon of factuur bent verloren, neem je contact op met de helpdesk. Probeer alvast een bewijs van de aankoop te verzamelen. Bijvoorbeeld foto’s van de gekochte spullen of een bankafschrift van de betaling. De helpdesk kijkt wat de beste vervolgstap is in deze situatie. Je kan de helpdesk bereiken via helpdesk@ededoet.nl of 0318 - 24 01 18
Contact
Heb je toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op:
Helpdesk Ede Doet helpdesk@ededoet.nl 0318 - 24 01 18
Voor advies of hulp bij je initiatief neem je contact op met het regisseursteam via: regisseur@ededoet.nl of 0318 - 68 05 05.
We hebben onze privacyverklaring geüpdatet.
Als u verder wilt gaan, moet u akkoord gaan met de nieuwe privacyverklaring en een keuze maken uit de volgende opties:
Account verwijderen
Weet je zeker dat je jouw account op Ede Doet op wilt zeggen?
Als je akkoord gaat verwijderen we je account en zijn al je gegevens permanent gewist.
Fijn dat u mee wilt doen aan Ede Doet! Om dit te kunnen doen heeft u een account nodig en moet u ingelogd zijn.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Initiatief aanmelden
Om een initiatief aan te melden, moet je eerst inloggen met je account of een account aanmaken.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Aanvullende gegevens nodig
Je hebt nog niet alle verplichte persoonsgegevens ingevuld om een initiatief aan te kunnen melden. Wij missen nog jouw adres en/of telefoonnummer.
Je account is aangemaakt!
Je kunt nu inloggen met je e-mailadres en opgegeven wachtwoord.
Je kreeg van ons een e-mail ter bevestiging van het aanmaken van je account.
Heb je geen mail ontvangen? Wellicht is het mailtje dan in de spam/junk map gekomen.
Is dit ook niet het geval? Neem dan even contact met ons op via 0318 24 01 18
De activering van je cheque is gelukt! Je saldo is: